دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
قدردانی شهرداران سنندج وبندر عباس از شهردار و شورای رشت؛

ایجاد گذر خوراک رشت در گذر موسیقی سنندج | همایش شهر خلاق خوراک فراتر از سطح ملی بود

۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۱۹:۴۹ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | شهرداران مهمان دومین همایش سالانه شهر خلاق رشت با تشکر از شهرداری و شورا آن فراتر از سطح ملی دانستند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید انور رشیدی شهردار سنندج  پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲ در حاشیه برگزاری دومین همایش سالانه شهر خلاق رشت اظهار داشت: از شهردار رشت و اعضای شورای اسلامی برای برگزاری این همایش و این میزبانی بسیار خوب تقدیر و تشکر ویژه دارم.

شهردار سنندج تصریح کرد: این همایش و‌ جوششی که شاهد آن بودیم از دل پاک و باصفای مردم با فرهنگ رشت نشأت گرفته که همواره خاص و زبانزد بوده است.

وی اذعان کرد: درصددیم همایشی را با همفکری شورای اسلامی سنندج و اداره کل میراث‌فرهنگی طراحی کنیم تا در خلال آن زمینه لازم برای ایجاد گذر خوراک رشت در گذر موسیقی سنندج فراهم شود.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲ در حاشیه برگزاری دومین همایش سالانه شهر خلاق رشت اظهار داشت: شهرداری رشت زحمت زیادی برای برگزاری این همایش کشیده و میزبانی را به بهترین نحو ممکن به انجام رسانده است. 

شهردار بندر عباس با بیان اینکه همایش شهر خلاق رشت فراتر از سطح ملی برگزار شد تصریح کرد: از همین‌جا دعوت می‌کنم تا در بندرعباس بتوانیم میزبانی در خور توجهی را از شهر خلاق رشت داشته باشیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان